20 grader varmt och snart rullar jag till skidbacken

tjo alla freeena!
kom till min fasters hus for bara en liten stund sedan, hon ska snart ivag pa natt mote och sedan ska vi ga ut och ata. morgondagen borjar med frissan och da ska min faster ut och shoppa paket till mig, (jag fyller ju ar snart) hihi och sen satter vi hos i bilen till alperna for en veckas skidor. inte sa jatte lockande faktiskt for har i geneve are typ 20 grader varmt. klantig som jag ar har jag bara varma ludder skor med mig, for lyckat!

/e

har inte sa manga bilder pa den har datorn, men nara mycket gamla hittade jag, snacka om att jag saknar mitt har.

haha vet inte riktigt vad jag haller pa med pa bilden men.... jag kan ju alltid skylla pa att det var mer en 1 ar sedan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0