torsdag och massa sol

hola!
det har vart massor av sola hela dagen så underbart! blir nog att backa fram brillorna snart, love it.

ikväll ska jag bara ta det lungt och njuta av att vi är lediga imorgon och en vecka fram utan läxor.

imorgon ska jag till skolan och sy några kläder som vi ska ha till dansen, efter det upp på stan en stund och sedan glider jag till sommarstugan över helgen och i början av veckan tar jag ett plan till mitt vinterland!


oo juste, jag KLARA mitt franska prov!


JAGÄLSKARSOLJAGÄLSKARSOLJAGÄLSKARSOL!

/e


åå jag saknar sommaren 08 grymt mycket!


Kommentarer
Postat av: Sophie

sv : haha fail fysik! & mkt bra med sol idag!! tagga tills imorgon nu, inte ett dugg sugen på att gå upp tidigt våran första lediga dag men bara att bita ihop :D <3333

2009-04-02 @ 21:26:27
URL: http://sophiepettersson.blogg.se/
Postat av: Jag

De där är ju på BLIDÖ! och Jacob! :D Puss på dig gullfia

2009-04-02 @ 22:21:31
URL: http://jagochjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0