torsdag

hej alla söta!
nu är jag hemma från mig skidresa och har redan hunnit gå i skolan 2 dagar och haft ett prov., tiden går så himla snabbt nu för tiden. haha!
dagen har vart helt okej utom att jag återigen kommer få ig på ett franska prov, jag är helt enkelt bäst på det!
efter skolan har jag bara tagit det lungt,vikt alla mina kläder och haft nagelvård ett tips: ta varmt vatten, olivolja och citron i en skål och stoppa sedan ner händerna i några minuter, dom blir som nya!

nu ska jag dejta OC lite och sedan blire sova tidigt..

imorgon ska jag ha min coola rosa byxor, bild kommer!

Kommentarer
Postat av: charlotta

Det ska jag seriöst testa! :D mina naglar dör ju snart :(

2009-04-16 @ 21:42:49
URL: http://cccharlotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0