kväller, 23:07 om jag ska vara exakt

hellå!
för en liten stund sen slog det mig, JAG MÅSTE KÖPA KLÄDER! har typ bara vart hemma i mys kläder dom senaste dagarna, men nu börjar skola och jag har typ inget att ha på mig, kuuuul? nej!
men ingen aning om vad jag vill ha/behöver, lr jo.. typ allt man kan tänka sig. aja jag får ta en sväng imorgon på stan innan min lilla ta han om mig själv dag börjar. nu ska jag kolla lite mer på oc och sen sova tidigt, för imorgon blire absolut ingen sovmorgon för då kommer jag vara pigg som en mört imorgon kväll och sedan pumsig som en potatispåse på måndag.

godnatten!
/e


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag (:

2009-08-15 @ 23:28:08
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0