onsdag och exakt samma som i 4:an

hola!
onsdag, jag älskart. slutar tidigt, ingen träning och allt är bara mycket bra.
inte skrivit på ett tag, så sen jag sist skrev har jag hunnit vara i stugan om man kan kalla det så och målat massa, så just nu är jag vit som socker. jag har även hunnit vara i skolan i några dagar... mycket kul att skriva om.

idag har det regnat exakt hela dan typ och dum som jag är kommer jag på att mina gummisar står och väntar på mig när jag nästan är vid skolan...
ikväll ska papppa och jag fixa lite med mitt rum och kolla vad som behövs för jag ska göra om lite, tralallalaaa!

hahahaha idag fick jag något som skulle likna en komplimang av en kille, så här: ebba du förändras aldrig på utsidan, du ser typ ut exakt samma som i 4:an... dock tog jag det inte som en komplimang

en st ebba i 4:an



/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SÖT MIN THAI<3<3<3 ALLTSÅ ANDRA BILDEN HAHAHA, SER DU SIMON OCH MIN GAMLA DOCKA SOM VI ANVÄNDE, HERRE GUD 4:AN ÄGDEFAN!<3

2009-08-26 @ 17:38:07
Postat av: ebba

sv: hahahahaha för bra minnen från allt roligt med dej snoriiislisa.. VI ägde<3

2009-08-26 @ 20:35:05
URL: http://icakasse.blogg.se/
Postat av: ida

haha ebba du var dödligt söt där, men förändras har du ju verkligen gjort haha men du är precis lika söt nu!!

2009-08-28 @ 19:26:38
URL: http://www.thisisida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0