söndag

hej.
jag fryser som en mökpökfökrökmök pga att det är snö ute och min pöjk hela tiden ska vara busig och ploppa ner mig där. jag har just kommit fram till att jag inte är lika stark som han och därför spelar det ingen roll vad jag gör. jaja, ska komma på nått smart, skaffa snömaskin så jag kan spruta ner han kanske, skulle det funka?

aja, idag har jag iaf åkt skidor. det var också kallt men helt underbart, saknat det så sjukt mycket.
sen på kvälenl kom toro, kalas. vandra iväg och handla godis för typ en miljon kr sluta med att vi åt typ 9bitar var, så nu står det typ 827kilo godis här och gör mig sugen..heheh

just nu sitter jag o pratar med en vän från stockholm, och orkar verkligen inte ställa datorn på bordet så jag får ta och ligga kvar här i min säng som en död lax ett tag till.

/e


Kommentarer
Postat av: Li-Jam ~ ♥

fina ögon du har :)

2009-12-28 @ 14:53:31
URL: http://rreadmylips.blogg.se/
Postat av: tilda

DDU ÄR SNYGGAST OCH JAG SAKNAR DIG MÄNNISKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kommer hem på onsdag så förvänta dig ett samtal innan veckan är slut! mihii PUSS BOB <3 STACY RIGHT?

2010-01-03 @ 22:42:33
Postat av: ebba

sv: ååååååååå vad bra att du är hemma! jag tänkte att jag borde komma och hälsa på dig snart om du tycker att det låter bra?! (a)

ja självklart är det bob<3stacy!!!!!

2010-01-06 @ 22:46:26
URL: http://icakasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0