lördag

godagens!
gårdagens kväll spenderades med adde, david, hannes, eric och charl8. vi kolla skräckfilm, men jag blev ganska besviken, inte alls lika läskig som jag hoppades...höhö
igår på dagen var jag även och kolla efter balklänning, det gick typ lika dåligt som om man skulle försöka äta en bil, smäst! jag hitta typ en söt men jag skulle behöva ha tuttar stora som fotbollar för att den inte skulle trilla av, och det har jag då icke.

just nu sitter jag och skriver nån bild sak och om en stund ska jag iväg och träna.
ikväll ska jag rulla till eric tror jag.
det är sol ute och på onsdag glider jag iväg till frankrike över helgen, yeeeeeeeeeeehaaaaa!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0