tisdag

hej alla snorungar!
dagen börja sämst, jag skulle printa en sak som jag skrev igår, men det hade blivit knas när jag skulle spara så allt var borten, kul va.... så nu måste jag skriva om hela  allt. kuuuul! sen vakna jag 49 min för sent också ännu roligare....
idag ska jag även upp och kolla om klänningen jag ville ha på balen finns kvar och sen måste jag packa massa för imorgon åker jag min väg till..fraaaaaaaaankrike.
fast inte jätte taggad nu för jag saknar min pöjk, och kommer inte få träffa han på mycket länge.
jaja nu måste jag skriva så min idrottslärare kan övertyga min dansfröken om att jag är en toppen elev.

/e



ni som ska till karolinska efter nian lär passa er, för här kommer ebbut och cärrs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0