<3<3<3<3<3<3calle<3erik!!!!!!!

gogerkväller!
sitter vid tvn och sover med ena ögat medan det andra kollar på idol och händerna stoppar in ostbågar i munnen medan tänderna tuggar dom. JAG VILL OCKSÅ VARA BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!!!! så tänker delen av hjärnan som funkar och visst skulle det va härligt att få glida på sina skidor, det kliar så i bena, jag vill ha VINTER..
och måste bara säga att calle i idol faktiskt är mycket skön att höra på, dock vet jag inte om han är bra min öron hör inte sånt men jag diggare. och erik... jag säger bara: åååååååååååååååååh. punkt slut. hejdå!

/e


ebba har alltid jätte kul!
just nu: ebba sitter och berättar roliga saker,
bara ebba i rummet och oj vad kul hon har!


Kommentarer
Postat av: johannnnnnnn

haha oståbgar <3

2009-11-21 @ 01:47:34
Postat av: ebba

sv: dom rockarrrrr! ;D

2009-11-21 @ 12:14:38
Postat av: stacey

ebba har alltid jätte kul!

just nu: ebba sitter och berättar roliga saker,

bara ebba i rummet och oj vad kul hon har!



hahahahhahahahahha du är KNAS! and i love it!!!

2009-11-28 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0