onsdag diggar jag

hejsvejblåbärskog!
dom senaste dagarna har jag lagt ner all tid i min nya säng, det har vart riktigt skönt att kunna sova utan att rulla ut.. inte för jag bruka göra det men nu behöver jag inte tänka tanken liksom.

idag har jag lekt lite med manda, vi kanske kommer med i tv, prata om michael jackson med några snubbar från komunal tv. lr vad det nu heter. jag har vart med i tv ganska mycket nu på senaste tiden, behöver nog inte bli komiker ändå... dock tänker jag bli det iaf för att ni ska få ett roligare liv.

nu på kvällen var lilla philippe här och gjorde min kväll kalas..hehehhihihöhö.

nu ropar min älskling igen, så ska hoppa ner i den och drömma om alla er stackare som inte har sovmorgon imorgon! mohahaha.

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0