pappas lilla fina underbara gosiga dag

hejpådej!
igår var jag och träffa lite busiga tjejer från klassen, blogg-träff!
massa mat, och då menar jag massa... så jävla ont i magen efter.
efter vi ätit som grisar gick vi ut och va lite busiga. vill bara säga "förlåt alla ni som ville sova, men som inte fick.. MOHAHAH

idag vakna jag iaf hos soffan, efter att ha mosat i oss frukost gick vi som två korvar till affären och handla blommor och godis till våra pappor.. ovanligt snällt om jag får säga det själv.
sen hem och vidare till en häst och kolla fotboll.. den sög! röda laget gjorde inga mål, jag fick ont i hjärtat.

nu: lägga lakan i sängen.
sen: kolla på älskling...OC
efter: sova som en höna
.

/e


igår när vi inte orka busa med alla
sovande muppar mer, gick vi och åkte
kanonen.




coola tjejer som va lite snälla mot sina pappor en dag som den här.

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0