i löööve dej underbara ffff

lite off här, jag vet. förlåt!
men skolan har tagit mitt liv, hon vill typ vara med mig hela tiden, även när jag är hemma..
aja.
fredag nu iaf. sjukt skönt.
tyvär är min pappa iväg med grabbarna och pappsens brud har tjejkväll så därför får jag inte gå ut... tänk om det händer nått, tänk om du gör nått dumt.. blaablaablaaa... ingen vill ha ansvar för stackars mig.
jag taggar iaf idol nu, och om man har tur kanske det står nån liten kul prick vid min dörr nån gång i kväll som vill komma in och leka lite med mina nya bilar.
/e


jag vill ha sommar och sol eller vinter och snö nu... inte det här jobbiga våta vädret!

/e


Kommentarer
Postat av: snorlisa

Åhhhhh rossöbilden, fatta va kul jag hade, det var helt stört braaa tider thaiflickan o fatta alla kvällar i höjden, fyfan va jag saknar det! när det va thaiflickan o jag på varsin sten med en bulle i handen<3<3

2009-11-06 @ 22:44:29
Postat av: ebba

sv: hahah vad kul du hade? :o då ska vi inte snacka om vad jag hade... hahaha och snacka stolt jag var när jag våga gå på toa själv mitt i natten. assså alla minnen med dig är så bra... jag tycker faktiskt vi ska ta en tur till höjden i vinter och glida lite.

2009-11-06 @ 23:31:14
URL: http://icakasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0