det du inte visste...

3 saker ni inte visste om moi!
1. jag är grymt rädd för mörker, lr asså jag hatar att vara ute när det är mörkt ute..usch
2. jag slutade med snuttefilt i 4an lr 5an då pappa haffa den, fasen vad arg jag var!
3. jag är nog den mest tondöva människan som finns, kan sitta sjunga som en galning och tycka det låter ganska fint faktiskt medans pappa höjer radion och ber mig sjunga lägre för han får rakarns ont i öronen. jag kan även tycka nån sjunger riktigt fint medans alla andra musikaliska och normala personer hör att det låter jävligt.

/e


Kommentarer
Postat av: mandamuu

Haha,buusunge jag tycker att vi ska göra om den där singstar dagen! & du får glömma bort den gamla, du vet den när jag fick alla poäng. hehe. men du glömde 4an gumman!

4. Det ni INTE visste om ebba blidegård är att hon är väääärldensvärldensvärldens bästa människa, och en dag kommer hon erövra hela världens med sitt underbara humör och personlighet! hennes glädje kommer lysa upp jordklotet den dagen solen slocknar!:) <3

2009-10-05 @ 21:54:33
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Kul fakta :)

2009-10-05 @ 21:58:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: hahaha tack amanda det skulle jag må bra av!

4an får jag tårar i ögonen av, du är så söt manda, och du är värdens, rymdens vattnets bästaste person.

2009-10-05 @ 22:17:16
URL: http://icakasse.blogg.se/
Postat av: ebba

...sv:även om jag får dissen pga din mormor amanda!

2009-10-05 @ 22:17:58
URL: http://icakasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0