pizza en bra dag och 100% svenskt nötkött

hej!
kom nyss hem från skolan och stan typ. dagen har la vart bra, först naturK. och historia och sen ca 3timmars lunch. vi vandra till pizza planeten och nu rullar jag fram, och jag menar rullar. jag har nog aldrig vart så mätt i hela mitt liv, helt sjukt. sen sluta vi runt 3 och då tog jag med mig selina upp på stan för att kolla på tröjan jag är kär i, den va grymt cool på.. men tyvär kosta den 400 och jag som ska leva på max 500 den här månaden för att ha kvar pengar till usa tyckte det blev lite för dyrt. men vem vet, pappa kanske är på bra humör imorgon...
hitta iaf en annan tröja som ni kanske kanske får se sen och ett svart linne.
nu ska jag städa lite, sätta på mig mina mjukisar och njuta av helg.
vet inte riktigt vad som händer ikväll, ganska trött så tar det nog lugnt och taggar morgondagen ist då det ska tränas som fasen och sen ska jag busa med amanda på kvällen.


100% svenskt nötkött
en tjej i klassen försökte leka smart,
rolig och finulig. men hon lyckades
inte för jag har lite österikist blod
i mig faktisk!
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0