göran

igår vid maten berätta jag mina planer om att jag inte skulle tacka nej till en liten sköldpadda, och eftersom jag aldrig har haft ett djur så kände att den tiden var inne. jag är och har varit rädd för typ alla djur i hela mitt liv, tror alltid dom ska bita mig. men en skölpadda liksom hur farliga kan dom va. jag hade planerat allt, namn: göran boende: hos mig såklart. och när jag åker bort kan farmor ta den. perfekt liksom.
men så säger fadern: hmm.. det låter ju ganska bra. men du vet att dom bär på smittan av en sjukdom.
aaaaaaaaaah, aldrig att en sån får komma hit då. det slutade iaf med att vi skaka hand på att en guldfisk ska få flytta hem till mig efter höstlovet.
/e


min plan om göran sprack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0