onsdag

hola!
tisdagar och blogg passar inte ihop eftersom jag slutar skolan halv 5 och sedan är på träning mellan 5-8.30 sen hemma och så vid nio, och måste man ju äta och duscha och massa sånt osen är man död!
pga det blev det inget bloggande igår.

idag har jag iaf jobbat, helt otroligt. jag hatar att jobba. men idag var det lite kul, eller att få pengar var kul.
sen åkte jag och pappa till ikea för att kolla vilken säng som skulle få flytta hem till mig. så när jag kommer hem från lilla söta usa finns det nog en liten säng hos mig. mycket mys.

jag är faktiskt riktigt glad idag, (förutom att jag har ont i magen) för jag kom på att mitt lov kommer rocka typ, först usa sen hem på tor. och på fredagen blire träffa massamassa underbart folk och samma sak på lördagen. jag riktigt längtar efter dom två dagarna. men verkligen inte lika mycket som jag längtar tills....gissa? USAUSAUSUAUSA!

nu ska jag ta och försöka packa, jag har försökt i ca 2h och nej det går inte bra. sen blire dö lite med att plugga historia.
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0