pokémon

nu har jag skickat iväg ett arbete som skulle in i tisdags, men eftersom jag liggat i sängen och vart rutten så fick då skickas in idag ist.
ikväll blire vara hemme eftersom min pappa forfarande tycker jag är sjuk, men imorgon kommer jag vara friskare en den friskaste så då har han ingen chans att tvinga mig sitta hemma.

just nu rullar pokemon på tvn, det är nog det sämsta som finns, jag kommer ihåg när jag älskade det, jag levde i min pokémon t-shirt och det finaste jag ägde var min väska med pokémon på. och korten man tävla med, jag hade en stor hög må jag lova, dock var det inte kort jag hade spelat till mig utan jag tvinga pappa att köpa på ica för att jag skulle se proffsig ut.


kärlek är ett brev skickat tusen gånger..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0