tisdagen kan ju bara ta och stoppa handen i baken

hola!
har inte så mycket att skriva mer en att nästan allt går sämst för mig just nu.
dock har jag väl gjorde planer i bakfickan för torsdag, tyvär inte säkert att det funkar. men ni får veta mer om det sen när dagen väl är inne.

idag har som sagt sugit, ont i magen, dåligt väder, massa läxer, dålig träning och en massa mer. super kul för er att läsa också.
nu ska jag ta mig en stor kopp med varm choklad och hoppas på att imorgon blir en smula bättre.



som sagt, min dag har inte vart så bra.. här va nog den sämsta stunden.
allt man hörde va torsdag torsdag torsdag. där satt vi, jag kan lova skolans mest deppiga tjejer och hade det jobbig. men som tur va fixa vi en underbar plan om vi inte hittar biljetter på nått sätt..

(om jag inte sagt vad som händer på torsdag så är det karrofesten, för dom som har biljetter som sagt!)

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0