fortfarande sjuk, men frisk!

tjenare!
fortfarande hemma.. sjuk? nja!
igår låg jag hemma som en död sill, lukta illa och kolla tv. vid 3 kom amanada hit med godis, underbart!
igår kväll var jag faktiskt frisk, lr jag hade ont i halsen så pappa tyckte det va bättre om jag va hemma och vila så jag inte smittar alla söta människor på karro, men idag är min hals nästan helt bra och jag har redan vart ute och köpt vindruvor, godis, tidning och lite mer smått som jag hoppas räddar min fredag.
just nu håller mina ögon på att falla ihop, jätte trött konstigt nog.
snart kommer pappa hem och gör mat till mig och sen ska jag ta och plugga lite.

/e


så här kommer min fredag se ut + massa plugg.... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0