karrokalas

korrofesten var la bra! jag hade kul iaf.
orkar inte berätta nått nu för jag ska sova snart!
ni får några suddiga bilder ist.


amanda och jag satt och vänta ett antal timmar innan för att hon skulle få biljett, dock fick hon ingen men kom in ändå för 20kr senare på kvällen.


amanda unt johan på bussen in till stan.


"ebba är bäst! ebba är bäst! jag älskar ebba" osv. var typ allt som kom ut ur den munnen.
haha sånt skulle jag inte tacka nej till att få höra álla dagar i veckan.

orkar inte lägga in mer bilder nu.
/e

Kommentarer
Postat av: josef

det och att jag var bög

2009-12-29 @ 18:51:53
Postat av: ebba

sv: haha, naw stackare (a

2009-12-30 @ 01:14:42
URL: http://icakasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0