lördag, jag gillar!

hej!
igår kväll var vårt lilla tjejgäng från högstadiet hemma hos amanda för att överaska henna när hon kom hem från en bio. hon har fyllt år så där stod vi med ballonger och var lite nervösa för att hon skulle se oss, men allt gick hyfsat bra må jag säga, näsat iaf.
kvällen va jätte mysig, underbart att få träffa alla igen efter en hel sommar ifrån varandra. dock hade jag sjukt ont i magen, lite synd.

snart kommer amanda hit för att göra mig på toppen hummör, hoppas jag. sen om typ en timma blire trampa iväg och träna.
ikväll ska jag ha pyamas kalas med min farmor för pappa hade åkt iväg till stugan när jag vakna, lite busigt sådär!

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0