av: ebbut & toro

Vad heter ni? toro & ebbut
Hur träffades ni? skolan
Hur länge har ni varit tillsammans? 4månader
Har båda körkort? nä, toro är inte så bra med ratten
Kommer du ihåg er första kyss? aa
Vem sa "Jag älskar dig" först? toro
Vem är äldst? jag, såklart
Vilka stjärntecken är ni? oxe & stenbock
Vem fyller först på året? moi
Vem sjunger bäst av er? hm... svår fråga. han!
Håller ni i handen på stan? släpper aldrig taget
Har ni några smeknamn för varann? möken
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, det gjorde vi.
Vad har ni gemensamt? båda är fett snygga
Blev du kär i första ögonkastet? om jag blev, han med
Har ni någon speciell låt? den toro brukar sjunga
Har ni varit otrogna?
Har ni stora framtidsplaner? planerar bröllop
Har ni gråtit i varandras armar? toro är ledsen typ
Har ni varit utomlands tillammans?
Vilket är ert bästa minne? när jag var bäst på guitar hero
Vem lagar bäst mat? toro, han e typ bäst på allt, men inte på gitarr
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? busar
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nä, toros fru är alltid borta
Brukar nån av er prata i sömnen? ebbut
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nix
Blir du lätt svartsjuk? han blir på min rooompa
Brukar ni bråka?
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? toro diggar min haka.

Kommentarer
Postat av: tildaaaa

NÄRRR SKA VI TRÄÄÄÄÄÄÄFFAS EBBA?????!!!!!!!! kommer hem imorgon, vi får höras i veckan, ÅKEJ?!?!

ps. du är bäst på gitarr tack vare mig höhö!!! :D

2010-04-09 @ 18:27:18
Postat av: ebba

sv: jaaaaaaaaaaaaaaa det måste vi!!!!!! ring moi när du e hemma tilduus.

hihi jag vet, du gör mig så bra tralallalalaa!

2010-04-10 @ 12:37:32
URL: http://icakasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0