du rockar...

sitter här och klagar över att jag inte vet vad jag ska blogga om, hej jag pluggar och nu ska jag plugga mer. sen ska jag äta, sen koll fotboll och efter det sova. det är ju inte det minsta roligt att läsa om. min pappas flickvän kom med idéen: skriv vad du tycker om att Obama får nobellpriset i fred. jaa en super idé ju, om man vet vem han är lite mer exakt. jag vet typ typ så pass mycket att han är president i USA... men en sak tycker jag faktiskt är bra med att han får pengarna, han tänker ge dom till behövande personer och inte ta dom själv, jag vet inte riktigt vad han tänker med, jag skulle verkligen inte ge bort massa pengar om jag fick nobellpriset, fatta härligt med att få bli lite rik, okej lite kanske jag skulle kunna vara snäll och dela med mig av men absolut inte allt. tur att vi alla inte tänker på samma sätt alla gånger, jag kan ju inte annat än i detta läge säga ...du rockar Obama?


nej det är inte jag på bilden...ovanligt?
ja!


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0