jag är hemma och igår var det toppen

tjena alla fräna!
jag är hemma, kom faktiskt hem i torsdag men har inte haft tid att skriva.

igår var jag duktig och jobba lite sen på kvällen rulla jag mig över till charl8 där massa mysigt folk var från vår gamla klass, det blev att trycka i oss massa pizza och kolla idol, senare tog vi oss vidare till david där blev det massa mys, skratt och prata. snurra flaskan var gårdagens stora grej. men oj vad jag saknar dom människorna, det var kalas att träffa dom igen.

nu ska jag städa och sedan lägga in massa bilder från USA.
och senare ska jag och möta en liten vän som glider hit från kumla för att skaka roompa ikväll.
/e

Kommentarer
Postat av: caroline"michelin" fernström

HA DET BÄST TONIGHT OCH HÄLSA ALLA :D<3

2009-10-31 @ 14:29:09
Postat av: Anonym

sv: okejdå min lilla michelin! men känner fortfarande dissen i mitt hjärta för du nobba oss ikväll....

<3

2009-10-31 @ 14:35:52
Postat av: ebba

/ebbut

2009-10-31 @ 14:36:17
URL: http://icakasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0