jag vill vara som dig

jag ska vara som alla andra, köra nån lista. ska berätta om en sak varje dag.
men om jag får tråkigt kanske jag kör 2, 3 eller kanske 100 varje dag.
jag orkar även inte ha som alla fiskar så jag blandar om ordningen lite. bus.

..okej, orkar inte blanda, det blir för svårt för mina få iQ som finns i skallen.

nr. 1 – Presentera mig själv
nr. 2 – Min första kärlek
nr. 3 – Mina föräldrar
nr. 4 –  det här åt jag idag
nr. 5 – Vad är kärlek?
nr. 6 – Min dag
nr. 7 – Min bästa vän
nr. 8 – Ett ögonblick
nr. 9 – Min tro
nr. 10 – Det här hade jag på mig i dag
nr. 11 – Mina syskon
nr. 12 – I min handväska
nr. 13 – Den här veckan
nr. 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
nr. 15 – Mina drömmar 
nr. 16 – Min första kyss
nr. 17 – Mitt favoritminne 
nr. 18 – Min favoritfödelsedag
nr. 19 – Detta ångrar jag
nr. 20 – Den här månaden
nr. 21 – Ett annat ögonblick
nr. 22 – Det här upprör mig
nr. 23 – Det här får mig att må bättre
nr. 24 – Det här får mig att gråta 
nr. 25 – En första 
nr. 26 – Mina rädslor 
nr. 27 – Min favoritplats 
nr. 28 – Det här
saknar jag
nr. 29 – Mina ambitioner
nr. 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0