inte igen....

hellulululul!
mitt fönster ligger ut mot en väg där det brukar gå massa folk nästan hela tiden, och på senaste tiden har det ju snöat ganska mycket och all snö har lagt sig utan för mitt fönster så att det inte går att öppna, och den har veckan har det kokat i mitt rum som vanligt. så jag bad min pappa gå ut på gatan så jag skulle kunna öppna fönstret utan att träffa nån som gick under, han svara typ: men du, vem är ute och går nu liksom? öppna det bara. så självklart gör jag det och vad händer? jo en tant kommer, dock landa snön precis framför hennes fötter som tur var annars hade hon nog dött. jag lovar man skulle kunnat bygga en snögubbe av all den snön som låg där.

vad gör flickan? normal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0