ooooooonsdag

hej sweeeetisar!
suttit vid tvn ett tag nu och kluttat pa O.C underbart bra !
idag har vi vart ute och akt med guid, vi gick typ en evighet (40min) uppfor med skinn, inge vidare kul det har jag da aldrig tyckt, men aket ner pa andra sidan var helt otroligt, jag har nog aldrig haft ett sa harligt akt faktiskt. bilder kommer. 
nu ska jag snart ata och sedan kolla film lr natt, imorgon blire att glida i pisten.
och vet ni vad... JAG HAR BLIVIT LITE BRUN. men det ar da inte sa fint eftersom jag har haft hjalm och brillor.

ajuste jag tog med mej min kamera och grejjer bara for att ni skulle fa bilder, men duktiga ebba tog icke med sladden.  


/e

Kommentarer
Postat av: Sophie

sv : nähä fusk du borde komma hit! vi båda var här från början (H) haha, hoppas iaf du har dt bäst älski<3

2009-04-08 @ 20:22:55
URL: http://sophiepettersson.blogg.se/
Postat av: ELN

Ebba! Jag vilel se bilder ju :D

2009-04-09 @ 12:12:00
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0