fredag

hej!
har inte skrivit på en typ en miljon år och jag orkar inte skriva vad jag gjort under tiden heller, kanske kommer lite bilder från veckan bara.
dagen har vart en smula fail faktiskt, börja med att största hor barnen på vår skola satte fast dörren när jag var på toa så jag inte komma ut, som tur var hade jag med min söta telefon annars kanske jag hade suttit fast där än, sen vart det till stan och kolla på studenterna och typ frysa till is, efter det blev min pappa anklagad för att langa sprit till mig bara för att jag var med när han köpte en flaska vin, hur fan kan en brud i kanssan på 21år säga så.

nu ska jag snart sätta mig i bilen och rulla till stockholm för att träffa en mycket god vän :P höhö

/e


vi cykla till nån sjö i ånnaboda tror jag på måndagen, för jobbigt!






och sen åt vi på pacos och efter det blev det statsparken och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0