en glad ebba och en fin låt

jag sitter här och ler för mig själv. jag tappa ett av mina favorit örhängen i vintras och idag fick jag höra att det är hittat. snacka om att små saker kan göra en så glad ibland.

nu ska jag plugga franska. och imorgon har vi musik i skolan och ska göra våra egna låtar, jag och en snubbe i min klass börja på en låt förra veckan den är typ såhär:

gräset är grönt som oliverna som rullar runt mina fötter som kanelbullar, men det finns inte så många kvar för dom ligger som en rulle i min bulle här hos mig.

mycket vacker tycker ja!

/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-25 @ 21:39:59
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0