fredagar är allt underbara

idag´har jag lekt lite med ida, vi har tjockat oss med ben&jerry, pratat om allt mellan himmel och jord, och bara varit.

hahaha ida är en sån där person som aldrig gråter till film, jag deremotgråter för minsta lilla sak. haha.
fast hon berättade att hon hade fått lite små tårar i ögonen när hon kollat på i taket lyser stjärnorna, själv har jag inte haft läge att kolla på den men det kan ´jag lova att jag ska., för töntig som jag är börja jag böla av att bara se trailern. snacka om att vi alla är olika, och det är väl tur

nu har vi bokat plats på ett plan, så tills påsk så då drar jag mig till alperna och glider på min skidor.

just nu dunkar jag the kooks- she moves in her own way och snart ska jag rulla neråt!

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0