snark

hojboj!
mormor här, otroligt tråkigt, hon blev surig när jag sa att jag inte vill kolla på CCN (typ nyhetskanal) så jag sa till henne att vi skulle gå och sova så nu sitter jag här vid datorn., höhö lite busigt.
men vad gör man inte, jag och min mormor är lika olika som bamse och en gurka.

hon kan kan typ inte krama mig utan att tro att hon ska bli sjuk, själv kramar jag alla jag ser.
det går lika sakta för henne att äta som för en snigel att ta sig till japan.

jag hatar mörker, hon älskar mörker....
jag hatar fötter, hon tycker det är helt okej med fossingar.
jag är as rädd för råtter o möss, hon skulle kunna gå till djuraffären imorgon och skaffa några st.

vi e inte ett dugg lika säger jag bara, men det är min mormor, och värdens bästa sådan

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0