fredag med bowling och en tur på slottet

hej mina sköna!
en bra dag idag. börja typ 9:20 med en tur på slottet, inte min favvo men det dög. sen blev det lång lunch och sedan bowling. haha jag tycker jag var ganska så bra, men när man såg hur alla andra spela framstog jag som sämst! haha men kul vare. sluta vid 1 och då blev det hem och sova, kolla film och sedan gå och shoppa mat. ikväll kommer min mormor hit, hon fyller år idag så vi ska fira lite och sedan bara ta det lungt.

imorgon ska jag till farmor och äta och sånt på kvällen, snacka om att jag typ e värdens bästa barnbarn asså :D höhö


min kompis har en mycket bättre kamera en mig så det är inge kul att ta kort längre men dom kommer på tisdag lr nått!

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0