måndag och jag är tbx...

hej era coola mökar!

har inte skrivit på länge pga att jag var i stockholm i helgen och träffa min stora feta släkt. det va la härligt!
tyvär har jag och pappa fått bekräftat att vi inte är någe vidare bra på fotboll, min 6åriga kusin blev vinnare när vi spelade, 6-10 och jag gjorde mitt bästa, inte okej!

skolan dödar mig som vanligt på måndagar, men imorgon äre sova länge, och på onsdag är vi lediga, UNDERBART!

aja nu sitter jag iaf här och väntar på att ullared ska börja och efter det är det någon film på 9 som jag tänkte spana lite på medans jag blir skrutt här i min säng!

kissopiss!

/e


kul att jag inte har några bilder...
och lika kul att ni bara går in här och glor och aldrig kan kommentera


Kommentarer
Postat av: stacey

här har du en kommentaaaaar! bajsa på dig att du var i stockholm utan att säga till mig FJÄRTUNGE

2009-11-18 @ 00:11:33
Postat av: ebba

sv: hehehe men det va typ inte stockholm, men nästan!!! du är en bajsplutt

2009-11-18 @ 20:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0