nej jag kan inte sjunga!

helluu!
kom hem från skolan för typ nån timma sen, har suttit och mosat ner glass i min mage och kollat lite på tv.
just nu dunkas musik, ni kan ju bara gissa vad för någon...jimmy jansson? han gör mig glad. jag hoppar runt och dansar som vanligt.
pappa bad mig igår att börja på kören för då kanske jag inte skulle sjunga lika mycket hemma..och dom gångerna jag skulle sjunga kanske det skulle låta en smula bättre. men nej, ingen kör för mig, han får leva några år till med att jag sjunger som en kratta!

nu ska jag iaf ta och packa för om nåra timmar glider jag ju iväg till stugan!
/e


den här möken skulle med och göra
min helg i smögen toppen,
men jag fick dissen pga en söt
mormor! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0