choklad var inte vad min mage ville ha

ur datorn dunkar hoffmaestro och hur min mage skriker det ajjjj. har mummsat massa choklad och det min stackars mage ville ha var mat. ska snart rullar ner som en boll och kolla om det finns nån.
sitter här och har spratt i bena, vill ut och springa, slå på min boxningskudde och, och träna en massa gymnastik.
nej nu måste jag ha mat.

 
ska börja ha med mig kameran på dagarna så ni får mer roliga bilder.
bild1. från en avslutning och gymnastiken, vi hade tävling vem som hoppa fulast, här har ni en stolt vinnare.
bild2. jag i min blå underbara bolljacka som är stor som en bil och sofia i vintras, ge mig viner..snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0