dagbok

kära dagbok idag så hånglade hannes och jag.
vi hade tungorna i varandras mun. det var gott.
vi pussades och kramades också.
igår längtade jag efter pappa, då jag slog mig på tummen i bordet när jag skulle sätta mig.
kajsa var inte snäll mot mig, hon skulle hoppa över mig men missade och hoppade på min arm med sandalen.

vi hånglade nästan idag, jag låg i hans knä.
när vi pussades på skolgården såg ett par tjejer, sedan börja dom reta mig. jag tror jag är KÄR!
nu ska pappa och jag städa.

/ebba gm. pappa

hahaha hitta ett dagboksblad från jag var 6år och gick i förskolan. pappa skrev och jag sa exakt vad han skulle skriva... vår fröken skicka hem veckobrev och skrev att hon tyckte det va för mycket pussandes på skolan och ville att alla skulle prata noga med sina barn.


Kommentarer
Postat av: evabergsten.

ahhahah, aww så gulligt!:D

fin header :D

2009-09-21 @ 11:04:03
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sött! :D

2009-09-21 @ 17:25:05
URL: http://saganomsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0