ligga stilla och inte ha nån att prata med, det finns inget tråkigare

sitter här och kollar på tv, svårt att gissa eftersom jag ligger hemma och är sjukis.
ingen feber nu, underbart men min hals dödar mig. och sen börjar det bli riktigt tråkigt att ligga ensam hemma i mitt lilla rum 23 timmar o 45min på ett dygn.. jag inge viadare van vid att behöva ligga stilla så här mycket och behöva vara tyst pga att det inte finns någon som är hemma som lyssnar på när jag pratar om allt mellan himmel och jord, snart lär jag ju börja prata högt för mig själv.. imorgon ska jag iaf plugga lite och bli frisk, för jag tänker verkligen inte pajja en helg för att jag är lite sjuk.

nu: oc
snart: sova
godnatt!


typ 2år gamla bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0