nr 2

min första kärlek..
när räknas det som riktig kärlek är min första fråga.
jag var kär i en kille när jag var 6år. vi pussades hela
tiden så min fröken skickade brev till min pappa och tyckte att han skulle snacka med mig.
 jagkommer ihåg att jag tyckte han var jätte söt. räknas det som kärlek?
eller måste man veta vad det innebär? finns det någon åldersgräns?
jag var kär i en kille i typ 3år på mellanstadiet, räknas det också
även om inte känslorna var besvarade av han? jag var inte djupt förälskad, men det var han jag
tyckte om! kanske borde svara att min första kärlek var i 7an. killen och jag träffades ensamma 1gång på 3månader och jag var så nervös att jag inte kunde säga ett ord. men jag vet inte vad jag ska svara på den hära frågan, för jag vet inte när det räknas för er. men jag vet att jag är kär nu. jag vet att det är på riktigt och jag 
vet att jag älskar pojken. han är fin, riktigt fin.

haha det här blev lite lulligt, men sånt händer ju ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0