nr 3

mina päron

oj, det här kommer bli kort och svårt..
jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva.

tja min pappa har brunt hår och blå ögon.
min mamma dog när jag var 3år och hon hade bruna ögon.

hur kul på en skala 1-10 liksom? sv: 000!

okej jag ska göra ett försök att berätta lite om P.

Pappa
min pappa är strax över 50, jag kommer aldrig ihåg hur många år för tiden
går så himla fort just nu. han är från norrland men nu är han en liten örebroare
som jag. han jobbar mycket och är smart, fast jag är smartare. han har ett barn och
det är en lite prinsessa, hehe. om man behöver hjälp med matte är det han man ska fråg.


ni får ingen tydlig bild på min pappa, för det är han för cool för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0