nr 1

.. jag ska presentera mig själv. det här kan bli kul eller jävligt tråkigt.

Ebba Marie Louise är mina ascoola, svenska och vanliga namn.
namnet Ebba är verkligen inte fint, okej inte på mig iaf. jag ser
mig som bruden i ebba och didrik när någon säger mitt namn..
Namnet Louise fick jag om jag skulle bli mobbad för namnet ebba,
det skulle då bli lätt att bara ändra tilltalsnamn, snälla päron va? hah!

vad ska man mer berätta?
jag är 53 år bor i staden där allt händer örebro! där ljög jag.

seriöst nu..
jag är 17år, bor i örebro, var nära att flytta till stockholm i somras men tacka nej
till skolan, så nu taggar jag mycket roliga saker
med mina astuffa vänner, och lika så med min pojkvän.

pojken och jag har varit tsm i 1år nästa vecka, det känns länge, jätte länge. men
jag tycker även att det känns jävligt bra. han gör mig glad.

jag har hela mitt liv i planer. efter gymnasiet vill jag till NY, (efter att ha varit i där kan jag inte få
stället ur min skalle, och jag tänker tbx dag och natt)
där ska jag spendera några år för att sedan
åka tillbaka till sverige, denna gång till stockholm. starta familj och bli komiker, nått jag velat bli i många år.

jag kan även berätta att jag är en sån dära filur som älskar att prata,
hatar och sitta stilla och bryr mig oftast inte om jag skämmer ut mig,
det kan ju alltid ge människor ett gott sktatt, om man själv gör nått knas.
och glada människor blir jag glad av, hihi vilken god tjej jag lät som där.

och tillsist. att åka skidor är en av de bästa sakerna jag vet, i backen
mår jag som bäs,t när vinden piskar mot nosen och jag inte ser nått
annat en vit fin snö och ett par söta rosa skidor om jag kollar ner.



mina älskade alptoppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0