grönt är så jävla sköööönt.

vaknade vid 12 chillade och sånt sen vid kl 2 tänkte jag gå ut och springa en stund. dock hitta jag inte skorna så jag hade inte så många mer val än att lägga mig i sängen och äta choklad. efter ca 30min i sängen tsm med min choklad hade jag nya krafter och började leta igen, jag hitta dom.TJOHO. MEN då vare mat, och efter maten måste man vila typ en timma innan man ska springa så det var bara att lagga sig och äta choklad i sängen igen.
aja kom iaf ut till slut. mycket stolt.


så här mycket av blå himmel fick jag se idag..
känns surt att det ska va 25grader varmt hemma imorgon.


just nu rullar jag runt i mitt as coola gröna rum
med min grymt snygga favvo tröja och sockar för
det är så jävla kallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0