farsan äger





mötte cärrs vid halv 7. vi börja med att leta efter örebos bässta godis
det sluta med att vi gick till hemmakväll. men på vägen flög en av mina
ringar under en bil. vi gick och handla godis och hoppades på att ägaren
skulle komma, men icke. så det var bara att försöka få fram den på egen
hand. vi gjorde ett rep av påsar men det var för lätt. mina ben var för korta
så dom fick inte heller ut ringen, men PLING! vi kom på att FARSAN kanske
kunde hjälpa oss så det var bara att springa och köpa en bild av han för tio
kronor och sedan rulla ihop den och peta ut ringen, lätt som en plätt. tog oss
dock ca 1timma, men iaf. jag har även hittat cärrs drömprins skrattat så jag
har fått magrutor åt en snubbe som tappa alla popcorn över bruden på första
dejten och gråtit en skvätt åt filmen, en kanon kväll! 


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

låter ju som en toppenkväll! :D

2010-09-11 @ 23:44:23
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0